måndag 12 december 2011

Nu ska ni få se Husvagn blir till bastu -del 4!

Nu äntligen kommer lite bilder på bastun!
Nu står den nämligen hemma hos oss:) -har i och för sig gjort de ett tag, så jag har skött mig lite dåligt med kameran.... f-låt:(
Den är inbastad och funkar perfekt!
Vad kan jag säga mer än att jag är otroligt stolt över min "lille" son och hans Tilda, dom är så duktiga!
Lite jobb återstår, det ska bli ett räcke och sittbänkar på den lilla bron, har jag hört något om, och så ska väl vindskivor mm upp och på plats, men kan gissa att det inte blir innan jul;)








 Gick lite väl hett till tydligen för lyktan som stod ute på den lilla bastubron
sprack i tusen bitar!
Fast det va nog inte bastarnas fel utan "någon" som fyllt på med liiite
för många ljusstumpar i den och så var det lite kallt ute:(
Men nu har "någon" fått i uppdrag att skära till nya små rutor:)


Nästa inlägg blir det efterlängtade äntligen färdiglagda altangolvet hos grannen:)

Missa inte det!

Följ bloggen vet ja! med Bloglovin eller under bloggintresserade -finns i högerspalten!

Ha de så gott!

Inga kommentarer: