tisdag 17 maj 2011

Vilka är vi??

En liten presentation kanske skulle va på sin plats.

Jag som "chef" (låter ju bra;) över bloggen heter Marianne och jag bor här i ett utav husen på Slinderbacken med min man Håkan våran hund Vilma och två katter vid namn Carzon och Melker. Vi har tre underbara barn och ett litet barnbarn.

Min syster Kristin/Maggan och hennes man Mats och deras katt Lillis bor i det andra huset.
Dom har tre barn och ett litet barnbarn precis som oss:)

Alla våra trollungar har flyttat hemifrån så det är bara vi fyra vuxna som bebor Slinderbacken till vardags.

Vi byggde våra hus (likadana;) samtidigt för 19 år sedan och tiden har gått skitfort sedan dess!!
Eviga projekt och nya projekt finns hela tiden....det är väl därför man väljer att äga sitt hus.

Vi har varsin båt som ligger vid samma brygga i Trosa under sommaren =O?

Hm...nåt som skiljer oss åt? -ja, Håkan och jag har faktiskt en sommarstuga i Västerbotten:))
Skämt åsido! klart det gör! vi är två helt olika familjer -ungefär som vilka grannar som helst skulle jag tro :)

Inga kommentarer: