tisdag 15 november 2011

Inga inlägg....

..nu igen:(
Skäms på mig!
Men just nu är det ju inte mycket som händer här hos oss, och så är det troligtvis hos de flesta så här års, ett enda stort förberedande inför vintern kan man väl säga, om någon vinter nu tänkte anlända när man verkligen är lite förberedd;)

Fåglarna verkar definitivt vänta en ruggig vinter för så här mycket har vi aldrig behövt mata dom någon gång tror jag! Fyller på frörören hela tiden!
Eller så gillar dom bara sitt nya fina armeringsträd:)
Armeringsträdet ser jag ju att jag missat att visa, typiskt mig, men det är nog bara för att jag skrivit om det HÄR



Postlådorna har faktiskt fått sig ett nytt fint ställ, vilket verkligen behövdes!
Förra vintern stod lådorna lite hur som helst, men nu ska dom nog sitta still.
Inga bilder på den ännu för den ska adventsdekoreras först! :)

Ha en vinterfrostigt skön dag!

Inga kommentarer: