torsdag 3 november 2011

Utedassbygge

Nu är hösten här och vintern knackar på dörren så detta utedass som varit såå efterlängtat men så försummat (av mig) väntar fortfarande på att få bli färdigt:(
Årets sommar blev ju som sagt inte så mycket tid till att få alla måsten gjorda, utan det gick i galleriets tecken helt och hållet:)
Lite har ändå blivit gjort jag har målat det utvändigt men invändigt är inget av mitt jobb gjort, eller jo -väggarna målade jag när det var färdigbyggt, alltid nåt:)
Håkan har byggt sittdelen som nu bör målas innan dassisak monteras dit, men nu är det inte riktigt läge att måla -för kallt och fuktigt!
Å andra sidan har jag ju något roligt att se fram emot till våren då istället, eller hur:)!

Hela bygget fram tills nu kommer då här på bild för er som vill se.

Rör och slangar tillhör teknikholkssidan av dasset











Och på baksidan av utedasset ser det ut så här, här finns teknikholken till reningsverket bakom egen dörr
Under plåttaket på backen finns själva renigsverket

Inga kommentarer: